Ads 468x60px

niedziela, 13 stycznia 2013

Polecane strony

Inspiracja jest dla mnie niezwykle ważna. Poniżej znajdziesz listę miejsc, do których często zaglądam. Gorąco zachęcam do ich odwiedzenia. Wystarczy kliknąć nazwę strony, by się na nią przenieść.

Związane z książką


 

Ad futuram rei memoriam...

Aleksandrowe myśli

Andrew Vysotsky  

  Czytadła Tetiisheri 

Czytalenkaa

Czytelna strona miasta

Danway's Books 

Gorąca czekolada z cynamonem 

Imperium Książek i Historii  

Kącik z książką

Krzysztofa Balińskiego literackie podróże

Książka w Mieście

Książki Idy 

 Książki Oli 

Książkowo 

Książkówka 

Między książkami 

miqaisonfire

MK Czytuje 

moja księgarnia

Mój portret 

Myśli skrzętnie ukryte... 

Niedopisane 

Nie orlim piórem Pottera pisano 

Our thoughts about books, literature & movie

Pisaninka

 Przystań nad książkami

Public - Reading

Recenzje książek

Sabinkowe czytanie, w obłokach bujanie

Subiektywnie o książkach...

W Krainie Czytania i Historii

 Varia czyta 

zapach książek 

Złodziejka Książek

Z pasją o dobrych książkach i nie tylko...

zwiedzam wszechświat ...

 

 

Inspiracja nie jedno ma imię

Almost Art

Eliza Miścior - Linoryty 

Gidzia 

Tam, gdzie mieszkają Wookies! 


 

2 komentarze:

  1. Jeszcze raz dziękuję za docenienie mojego bloga, miło mi, że znalazłam się w tej grupie i cieszy mnie fakt, że lubisz do mnie zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto polecać tak dobre strony, jak Twoja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Czuj się jak u siebie i pisz co myślisz, nie bądź jednak wulgarny/a ani chamski/a. Będę wdzięczna za każdy komentarz.
P.S SPAM będzie bezceremonialnie usuwany. Jeśli chcesz polecić mi jakąś stronę, skorzystaj proszę z zakładki kontakt u góry strony i wypełnij tam odpowiedni formularz.