Ads 468x60px

sobota, 15 czerwca 2013

Google + oraz kilka innych informacji


Miło mi do Was napisać po przerwie. Na początek dziękuję za wszystkie komentarze, które w ostatnim czasie wzbogaciły mojego bloga. Jak  już niektórzy z Was wiedzą, nieśmiało wkroczyłam ostatnio w świat Google +. Na razie jest to tylko obecność częściowa, gdyż  nie do końca przekonałam się do tej platformy. Nie chcę tracić kontaktu z Wami nieco zaniepokojona doniesieniami o likwidacji funkcji obserwatorów na Blogegrze. Dziękuję wszystkim tym, którzy dodali mnie już do swoich kręgów. Miło mi,  że chcecie mnie odwiedzać.
No to teraz będę się tłumaczyć. Niestety życie często rewiduje nasze plany - nawet te blogowe. Ostatnie trzy tygodnie były dla mnie niezwykle owocne zarówno pod względem emocjonalnym, jak i literackim. Niestety, ostatnim aktem tej sielanki, okazała się choroba, która zmusza mnie do ograniczenia mojej obecności w sieci na okres około dwóch  tygodni. W praktyce oznacza to, iż chwilowo będę zaglądać na nieco mniejszą ilość blogów. Zaległości w komentowaniu postaram się nadrobić, kiedy będzie to możliwe.
 Na koniec moja aktualna lista czytelniczo - recenzyjna:




Powiązane wpisy

Anna Maria Go,,,

Czesław Bia...
Maria Rodzie...
Romsin Rol...

Katarzyna Grzyb

Władysław Zdan...

14 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z tych pozycji, ale "Emocjany wybrane" mają bardzo intrygujący tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że tytuł znakomicie oddaje treść tego tomiku.

      Usuń
  2. Czytam Toskanię i Umbrię..., bardzo mi się podoba, tym bardziej, że zbliża się okres urlopowy:) Polecam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również aktualnie czytam ten inspirujący przewodnik i bardzo żałuję, że nie mogę na razie odwiedzić tych miejsc. Jestem bardzo ciekawa Twoich wrażeń po tej lekturze :)

      Usuń
  3. "Jana Krzysztofa" kiedyś czytałam. Sporo czasu mi to zajęło, bo to cztery tomy, ale było warto. Najbardziej podobał mi się tom pierwszy pokazujący dzieciństwo i młodość bohatera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem dopiero na początku książki. Wiem, że zajmie mi sporo czasu jej poznanie. Pierwszy tom przeczytałam już niemal w całości i jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam "Misjonarzy z Dywanowa", uśmiejesz się po pachy :) Jestem również na google+, jednak nie jestem przekonana czy rzeczywiście znikną obserwatorzy. Mam jeszcze nadzieję....:) Udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Twoją opinię i mam zbliżone odczucia. Czasem tak się śmieję, że siostra dziwi się co w tej pozycji jest takiego zabawnego. Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mitologia słowiańska wydaje się lekturą wielce interesującą. Z niecierpliwością czekam na jej recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  8. To książka wymagająca od czytelnika sporo uwagi, ale mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła o niej napisać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na swojej półce mam "Hrywdę" jednak nie spieszno mi z jej przeczytaniem ;) Natomiast zapowiada się świetnie Toskania i Umbria czytałam już parę recenzji pochlebnych. pozostaje mi życzyć przyjemnej lektury :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie na chwilę przerwałam "Hrywdę" na rzecz tego niezwykłego przewodnika po Włoszech. Jestem pod wrażeniem zarówno tekstu, jak i niezwykłych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie nie zamierzam w Google + się włączać, poza dodaniem ich batonów z plusikami na blogu. Mam wrażenie, że ta usługa dużo słabiej chroni prywatność niż stary blogger.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tu muszę Ci przyznać rację. Trochę się przestraszyłam, że stracę wszystkie linki, ale na razie przynajmniej, u mnie odsyłacza do mojego profilu na G+ nie znajdziesz. Czuję, że serwis mnie osacza i raczej dołączyłam do tego serwisu z przymusu.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Czuj się jak u siebie i pisz co myślisz, nie bądź jednak wulgarny/a ani chamski/a. Będę wdzięczna za każdy komentarz.
P.S SPAM będzie bezceremonialnie usuwany. Jeśli chcesz polecić mi jakąś stronę, skorzystaj proszę z zakładki kontakt u góry strony i wypełnij tam odpowiedni formularz.