Ads 468x60px

środa, 17 października 2018

Druga edycja konkursu ,,Już nie zapomnisz mnie"

`

Dziś mam dla Was coś specjalnego. Jeśli tęsknicie za czasami międzywojennymi, kochacie o nich czytać lub oglądać przedwojenne filmy, wiecie, kim jest Adolf Dymsza lub Hanka Ordonówna, a na dodatek lubicie wyzwania literackie, to zachęcam Was do udziału w konkursie Już nie zapomnisz mnie. Co trzeba zrobić, aby mieć szansę na wygranie ciekawych nagród książkowych?
  1. Wejdź na oficjalną stronę konkursu http://przedwojenny-konkurs.blogspot.com i dokładnie zapoznaj się z zamieszczonym tam regulaminem.
  2. Wybierz z listy proponowanych bohaterów zamieszczonej na http://przedwojenny-konkurs.blogspot.com/2018/10/lista-bohaterow-konkursowych.html co najmniej dwie, aby umieścić je w swojej pracy konkursowej. Uwaga Każda praca powinna zawierać pięć fraz kluczowych z listy na stronie http://przedwojenny-konkurs.blogspot.com/2018/10/lista-sow-kluczowych.html zaznaczonych w Twoim opowiadaniu.
Konkurs trwa  od 10 października 2018 r. do 7 kwietnia 2019 r.




*

Za wszelkie materiały prasowe dziękuję organizatorce konkursu Już nie zapomnisz mnie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania. Czuj się jak u siebie i pisz co myślisz, nie bądź jednak wulgarny/a ani chamski/a. Będę wdzięczna za każdy komentarz.
P.S SPAM będzie bezceremonialnie usuwany. Jeśli chcesz polecić mi jakąś stronę, skorzystaj proszę z zakładki kontakt u góry strony i wypełnij tam odpowiedni formularz.