Ads 468x60px

piątek, 28 grudnia 2012

O autorce

Dobrym obyczajem powinnam się przedstawić. Nawet nie wiesz drogi czytelniku jakie to w moim przypadku trudne. W sieci funkcjonuję pod kilkoma pseudonimami. Noweinka, Anulka, Andra, czy fansovia to właśnie ja. Istnieję również jako zwykła Ania, dla rodziny i przyjaciół. Do niedawna każda z moich internetowych odsłon była przypisana do jednej z moich pasji, których mam dość sporo. Na tej stronie postanowiłam połączyć je wszystkie.
A jaka jestem naprawdę? Swojego wyglądu nie opiszę, ponieważ uważam, że to nie jest najważniejsze.  Pomimo, iż mam sporo problemów, staram się być zawsze uśmiechnięta, pokonując wszystkie przeszkody. Uwielbiam pogłębiać swoje zainteresowania. Mimo iż do niedawna uważałam, że jestem wyłącznie umysłem ścisłym, to po odkryciu mojej miłości do książek, nie jestem już tego taka pewna. Na co dzień jako osoba niepełnosprawna, mam dość ograniczone możliwości, ale tak samo wielkie marzenia. Jestem taka sama jak inni i tym blogiem zamierzam to udowodnić, wszystkim niedowiarkom.
Jeśli ta króciutka charakterystyka to jednak to dla Ciebie za mało, to polecam zapoznanie się z moimi notatkami dotyczącymi, wszystkiego co mnie interesuje. W każdej chwili możesz również do mnie napisać korzystając z formularza  kontaktowego